Hodnotit / sdílet na:

02.10.2009: PÁTEK, OBCHOĎÁKY NÁS PĚKNĚ MASÍRUJOU

obrázek deník
V noci spal malíček klidně, čípek zabral, teplota opadla. Zato ráno, hned jak se vzbudil, se pořádně rozkašlal. Běžela jsem pro umyvadlo, trpí na zahlenění a to u něho vyvolává zvracení, ale ustál to. Jeho tělíčko se chvělo vyčerpáním a já mu nemohla pomoci.

Je mi líto, že nám letos pobyt u moře nevyšel. Vloni to Martínkovi opravdu pomohlo, podle astrologie Lvi na tyto problémy trpí a moře jim prospívá, což se potvrdilo.

Do školky jsem zavolala, že dnes malý nepřijde. Teplotu sice už neměl, teploměr ukazoval 37 stupňů Celsia, ale je zbytečné, aby si s dětmi bacily předávaly, když do práce nechodím. Je před námi víkend, tak snad bude už v pondělí líp.

Marek dorazil hned krátce po obědě. Přes týden bývá v práci až do večera, aby mohl přijet v pátek co nejdříve. Martínek ještě spinkal, kašel ho vyčerpává, včera po obědě spal také nezvykle dlouho. Sklonili jsme se s Markem společně nad jeho postýlkou, abych se ujistila, že nemá teplotu a mohla v klidu odjet na nákupy.

V centru jsem nejprve zamířila do obchoďáku typu „vše pro dům a zahradu“. Koupila jsem tam minulý týden světla do koupelny, ale moc se tam nehodila, tak jsem je šla vrátit. Na informacích jsem vystála málem důlek. Pití jsem nechala v autě, tak dlouhé čekání jsem nepředpokládala. Jednu chvíli to vypadalo, že to snad budu muset vzdát.

Obsluha pracovala přesně v duchu, není to zde moje, odkroutím si potřebné hodiny, už aby padla, vlezte mi lidičky pěkně na záda!!! Po vyplnění několika papírů ohledně vrácení světel, jsem se chystala ještě vrátit přebytečné koncovky k lištám plovoucí podlahy. Když jsem je kupovala a nevěděla přesný počet, ubezpečila mne obsluha podlahového úseku, že mám měsíc na vrácení, ať tedy vezmu raději i navíc a zatím neřeším.

Nyní mi bylo sděleno, že na vrácení je nově už pouze deset dní. Přitom v obchoďáku visel poutač v nadlidské velikosti, slibující možnost vrácení do jednoho měsíce. Prodavačka jen pohodila hlavou, aby mě ubezpečila, že to není její výmysl, ale pokyn z hora a ať si stěžuji na patřičných místech.

Jelikož nešlo o horementní částku a já neměla ani malou chuť se hádat, ztrácet drahocenný čas vynucováním svého práva, nechala jsem to být. Kdybych nebyla těhotná a doma nečekal Marek s nemocným synem, tak bych do toho asi šla, ale takhle se na to mohu akorát....

Když to tak shrnu, tak není nad menší obchůdky, tzv. Kutily, kde zaměstnávají vesměs kvalifikovaný personál, se vším ochotně poradí a ještě i doporučí.

Obchoďáky nás naopak ustavičně krmí nějakými slevami, které si mohou dovolit jen proto, že ždímou dodavatelé a využívají toho, že Češi holt na slova,sleva-sale, stále slyší. Přitom personál je typu „žena v domácnosti“, vztah k práci je nulový a podle toho to pak i vypadá. Možná to není po celé republice stejné, ale měla jsem možnost porovnat podobné typy obchodů v několika městech a žádný rozdíl mě tedy neoslovil.


obrázek deník



Dětská výživa

Užitečné stránky:  Mapa stránek | Použití cookies   Zobrazit verzi: Klasická | Mobilní